Esku evet sende sizin gibi düşünüyorum stres ve insan beklenti içinde oluyor pskilojik olarak ta çöküyor ben kendim istedim artık doktorumda bütün tahlilerime baktı tmm dedi önümüzdeki ay nasipse yaptırcam ama aşamaları nasıl hiç bilgim yok acaba gene iğne veripte yumurtalıklarımi çatlatma boyutuna getircek sonra spremlemi buluşturacak hiç bılgimde yok