ilaydaelcinn_1 Beyazanneweww 16 haftalık hâlâ bilmiyoruz net olarak 13+3 te tahminde bulunuldu sadece 🥰👼🌸
BusraOzhan Beyazanneweww ilk gebeliğimde 12. haftama girdiğim gün öğrendim. İkinci gebeliğim 10. haftadayım doktorum 16. haftadan önce söylemiyor.
Beyazanneweww Deva22 biz şuan 10 haftalığız kontrole gittiğimizde 11+2 olucaz acaba öğrenir miyiz ilk gebeliğim ve çok heyecanlı
Deva22 Beyazanneweww o biraz şansa bağlı bir de bebeğin o anki pozisyonuna doktorun tecrübesine bir de cihazın iyi olmasına bağlı biz hiç beklemiyorduk daha küçük diye doktor pat diye soyliyiverdi 😄
Beyazanneweww Edaeren ayy çok sevindim inşallah kucağına sağlıklı şekilde alırsın bende heyecanla bekliyorum bebişin cinsiyetini
Lulikli Beyazanneweww 15+3tü net olarak öğrenmem 😊 11+3te tahmin yaptı ama tam tersi oldu. Erken zamanda yapılan tahminlere güvenmiyorum. 15. Haftada yapılana bile detaylıya kadar tereddütlü yaklaştım 😅