Reyhanhnm Bebeğim sanki sürekli kasıkta takla atıyor bişeyler yapıyor daha yukarda olması gerekmez mi sizde durumlar nasıl Annisler🤗
fatma9 Reyhanhnm valla benimkiler bi kasıkta bir yukarda devamlı hareket halinledeler maşallah diyelimde.😊
Reyhanhnm minikportakal Kalca ağrım oluyor sol göğüs altımda sızı mı diyeyim sıkışma mı anlayamadım bu aralar çok arttı ama öyle net tekme vs onu hissetmedim henüz
minikportakal Reyhanhnm yani o sızı arada bende oluyor ben hareketlerini 18 de hissettim tam artık baya baya hissediyorum oynuyor yani
Reyhanhnm minikportakal Nasıl bir his mesela arada da pat pat diye su sesi gibi yada tarif de edemedim ses geliyor karnımdan Aşırı olmasa da hareket oluyor daha çok takla yüzme gibi pıt pıt gibi
Dolunay1 Sabah uyandığımda hıc hısssetmıyorum sankı yokmuş gıbı hareket etmıyor çoğu zaman kafayı yıyorum sızdede böyle oluyorum 20+5
Reyhanhnm Dolunay1 Bazen bütün gün uyuyorlar mı napıyorlarsa artık yada biz mi hissetmiyoruz ben hala hissettiğim omu değil mi ayırt etmeye çalışıyorum
Cerenn_13 Ben hissediyorum yoğun şekilde fakat kasıklarım ağrıyor sürekli normal deniliyor ama bilmiyorum 😊
Dolunay1 Reyhanhnm bugun bende doktora gıttım normal dıyo çoğunu sen hısssetmezsın dedı çikolata yedıgım zaman hareket ediyor daha çok yıyorum sırt üstü yatıyorum ellerım karnımda beklıyorum çok komık oluyor 😂