Zanaservan Ayy bende öyle aynen 😂🙈 en başından beri bende babası da erkek hissediyoruz, tabii en önemlisi hayırlısıyla sağlıkla kavuşalım inşallah evlatlarımıza ❤️ kızımız da olursa bizden mutlusu olmayacak, oğlumuz da olursa bizden mutlusu olmayacak 🧿🌸👼🐣