Kızlar hamilelikte diş çekimi yaptıran yada dolgu vs yaptıran varmı benim ilk zamanlar çok ağrıyordu Dr bebek küçük diye izin vermemişti 16 haftadan sonra falan demişti şimdi 17 haftalık olduk yine ağrımaya başladı yaptırsam mi bilmiyorum böyle sorun yaşayan varmı bebeğe bi zararı varmı