Blgn02 yani seni rahatsız eden bi bulantı kusma, yemende içmende sıkıntı falan yoksa kullanma boşuna çünkü bebekle ilgili ilaç değil, onun için folik asiti düzenli kullanman yeterli , ben hiç bişey yiyemiyordum halsiz çok kalıyordum o yüzden kullandım🌸