Bizde 40 haftalik olduk doktor gelmezse suni veririz doğumu başlatırız dedi ara ara sancılar gelip gidiş nts de de çıkıyor ağrılar ama bekletiyor bizi bende bir an doğurmak için verin suni sancıyı diyorum şuan 2 güne nts ye girip çıkıyoruz hayırlısıyla beklemekteyiz suni şancı çok abartılacak kadar kötü bir sey değil sadece senin ağrılarını hızlandırıyor