glzglz gulumse0611 ben de çikolatadeposuuna yaptırdım instada. 100tane 130₺ lezzetliydi çikolataları👍
Aysee_35 gulumse0611 ben çikolata deposuna yaptırdım verdim sipariş gelince görücem. Baya memnun kalan vardı burada ondan.. 100 tane 130 TL. Maden çikolatadan yaptıracaktım allahtan sipariş öncesi burayı okudum da baya şikayet eden vardı vermedim artık
Plllvr111 Ben instagramdan “madlenbebekcikolata” sayfasından yaptırdım. 100 tanesi 99 tl. Araştırdım biraz bana fiyatı uygun geldi
Plllvr111 Hilaldnz evet bizim de isimli kutusu da metal kutu kapıda ödemesi de vardı baktığım fiyatlar hep yüksekti
Plllvr111 Aysenurrrctn sipariş verdikten bir gün sonra tasarımcıları taslak gönderdi onayladığımda basıma gitti toplamda 4 günlük bi süreç. Kapıda ödemesi olduğu için görmeden teslim almadım ben, sizde öyle yapabilirsiniz ☺️
Plllvr111 https://resimyukle.io/r/ZWbHocVmwj Siparişi bu fotoğrafla oluşturun aynı fiyattan yardımcı oluyorlar dünde bir arkadaşım için aynı fiyattan verdik
Plllvr111 gulumse0611 ben kapıda ödemeyi tercih ettim görüp almak için havaleyi ücretsiz sanıyordum yanlış hatırlamışım demek ki ☺️
gulumse0611 Aysee_35 yaa öyle mi ne şikayeti vardı acaba ben görmedim hiç demin sipariş verdim ama ödeme yapmadm daha