Dilan35 Bence çok doğru yapmışsın 3 lü taramayi da yaptır bakalım öyle olacak mı mesela benimde 9 haftalıkken ortada olması gereken yerde üstteydi baya baktılar baktılar ilk sorun olur dediler emin olamadilar ilk hafta diye diger haftada 14+2 de şükürler olsun öyle bı sorun yoktu sen Rabbime dua et ona bırak ultrason da sağlıklı mı ve başka doktorlara kesinlikle muayene ol aldırma sıvı