Saganak Yarın 41 hafta oluyoruz hazırlıklı gel dediler ama ben bu hazırlığı çanta olarak düşündüm hep.Şimdi aklıma düştü tok mu gitmeli aç mı bilenler baksın lütfen
Hatunnn Saganak ac gitme canm lagmn yapabilirler zatenn iyice ac kalma suni sancinin aneztesi tarzi bseyle alakasi yok aclik olmasi gerekli degil duymadim hic acikcasi