Siracinannesi Nebyaa göbeğimin en altında nerdeyse görünmeyecek kadar az bikac çizgi oluştu 30. Haftada başkada olmadı çok şükür 😅😂
Aysee_35 Nebyaa benim 27 28 den sonra basladı.. Ne sürdüysem gecmedi. Karnım berbat baldır kısımları da basladı. Göğüs zaten ful çatlak.
Aslylmz Haftada basladı karnımın yanlarından karnıma dogru ama göbeğimde birşey yok henüz 35. Haftadayız
kadifemsii Nebyaa hayır yani öncesinde hiçbirşey kullanmadım çatlaklar başlamadan önce kaşıntısı başlamıştı bio oil kullandım ama etki etmedi . Karnım birden aşırı büyüdü ve o haftalarda çatladım
Aslylmz Nebyaa yok tam belimle basen arasında yanlarımdan karnımın altına dogru. Karnım benim pek büyümemişti son aylara kadar sonra kilo aldıgı dönemde bi anda büyüdü bi andada catladım 🤦🏻♀️
SerraveAnnesii 27.haftadan sonra oluştu kırmızı kırmızı birden çıktı. Hamileliğimin başından beri yağ krem kullanıyorum faydası olmadı. Biraz da bünyeyle alakalı
Acemi_annee1 Şuan biseyim yok ama bio oil çatlak kremini adını çok duydum ve denemeye karar verdim. Kullanan varsa kaçıncı haftada başlanmalı kullanmaya bilgi verebilir mi acaba
cansudogru Acemi_annee1 16.haftamdan itibaren her akşam düzenli olarak kullandım şuan 37+5teyim 16 kilo almama rağmen çok şükür bir tane bile çatlak yok 😊
Sed22-09 Nebyaa hiç oluşmadı herhangi bir üründe kullanmadım sadece aklıma geldikçe bebek yağı sürdüm :)
elifinilki27 Nebyaa Göğsümde ve popomda oldu maalesef ilk başta göğsüme ve popoma yağ sürmemiştim o yüzden çatladı karnımda da şükürler olsun şu an 28+0dayım