Yamanne mirage333 benim ilk gebeliğimde çok işime yaradı şimdi 36.haftamda tekrar kullanmaya başladım az az gelen süt kapakta toplanıyor ucu sürekli nemli tutuyor ilk gebelikte göğüs ucu kremiyle birlikte kullanmıştım bu sefer doğumdan sonra ayva çekirdeğinden çıkan jelle deneyeceğim kısacası ben memnunum markanın önemli olduğunu düşünmüyorum
blueberyy00 mirage333 e bebekten 999 ayar olanı aldım ben marka bilmiyorum ama bı yakinim bana 999 ayar olmasına dikkat et demişti daha kullanmadım
Aysee_35 mirage333 ben silverped aldım. Doğumum yakın aslında yavastan kullanmaya baslasam iyi olacak
canan08_ Ben silvermoom aldım. Henüz doğum yapmadım ama kullanmaya başladım günde bir iki saat takıyorum gerçekten yumuşacık kalıyor meme ucu. Tabi kremde kullanıyorum gece yatmadan önce de krem sürüyorum lansinohun balmlı olanını
blueberyy00 mirage333 ahaha o zaman daha iyi demekki 179 almıştım.ben Şubat indiriminde indirime girer belki
blueberyy00 mirage333 oo iyi düşüyor demekki ay doktor bana erken doğum olabilir hazırlıklı ol dedi diye Şubat indirimini bekleyemedim 2 hafta önce aldık e bebekten herşeyi 1300 küsur tuttu indirimi beklesem yarısı tutardı belkide bunun
Annecimm22 mirage333 ne zaman girecek indirime bakıyorum Bi çok şey inmiş ama gümüş kapak fiyatı hala aynı
mirage333 Annecimm22 hergün farklı ürünlerde var. 5 şubatta emzirme ürünlerinde indirim var büyük ihtimal o gün gümüş kapakta iner.