Erenemirinannesi hem begenmeyip hem de yorum yapma hakkını kendinde görenlere çok güzel bir yanıt vermişsiniz 👍 İki oglunuz olmuş bir tane kız istemenizin ne zararı var? Azıcık birey olun ya. Azıcık seküler, realist düşünün. Kız istediniz doya Allah lanetlemez sakin olun. Böyle kafalara deli oluyorum. Umarım sizin de kız cocugunuz olur, ha olmazsa da Allah neyi layık görürse o olur, ona da çok sevineceginizden eminim :)