Nurtendurmazz Kızlar bebişleriniz için yenidoğan bakım seti olarak neler aldınız işte pişik kremi şampuanı yağı vs
Yesim619 Nurtendurmazz pişik kremi : sudocrem Şampuan : Nivea Vücut sabunu : Sebamed Bebek losyonu : Johnson s baby nin bedtime olanı
Deletedmom_29 Nurtendurmazz Eşim geneleği bozmadı herşeyi Dalin aldırttı 😂 Ben Mustela , sdocrem , bübchen düşünüyordum
Miniktosbaa Nurtendurmazz yağ şampuan pişik krem losyon vs hepsi mustela aldım çok memnunum hiç düşünmeden al derim 🤌🏻
Gzmpyrz Nurtendurmazz e bebek de indirim bar sebamed bakım ürünlerinde falan bi bak istersen sudocrem çok iyi oğlum 5 yaşında hala pişik olursa sürerim
Nurtendurmazz Yesim619 Deletedmom_29 bende mustela düşünüyorum ama sizlerinde fikrini almak istedim 😅
gulin-35 Yesim619 ılk zamanlar ıcın mustela aldım altı bucuk aylık oldu hala kullanıyoruz bıtmedı bır kez bıle pısık olmadı gunde ıkı kez yada bır kez mutlaka pısık kremını surdum
Nurtendurmazz Miniktosbaa Mustela Yenidoğan Seti https://www.hepsiburada.com/mustela-yenidoan-seti-p-HBV00001CK3P9?magaza=Sachane&url_src=ios-product-detail Kızlar peki bu set nasıl sizce fiyatı baya düşmüş içinde bi tek yağı yok onuda ekstra alırım sizce bu set iyi mi
gulin-35 Yesim619 pardon ben postu acan kısıye yazıyorum sandım 😀hem sorup hem de neden sızın tercıhınız dıyor dıye baktım yanlıs kısıye cvp vermısım 🤦♀️🤦♀️