Kızlar merhaba 34+4 üm ilk kez yaşıyorum bunu kasık ağrım olurdu yürütmezdi onu yaşadım fakat yürürken batmasını ilk kez yaşıyorum resmen orada birşey var gibi yürüdükçe batıyor çok kötü adım atamadım bi sağlık ocağına gideyim dedim 1 saatte anca gittim 10 dakikalık yolu. Yaşayan var mı, korkulacak bir şey mi doktoruma yazmalımıyım aydınlatın beniii 🥺