Emin bu haftalarda yiyememen normal canım. Bulantı tiksinme yemek yedirmez ama korkma bebeğin zaten şuan senin yediklerinden beslenmiyo. Bende yiyemediğim için korkmuştum doktora sorduğumda yiyememen normal sıkıntı etme ilerde bol bol yiceksin demişti. 11 hafta oldum ve iştahım fena açıldı. Az daha dayan sende öyle olacaksın 😍