Efemom2 ben ilk kizimda yaptım.. cok korkuttular beni 6 ay boyunca stres yaptim bebegim cok sukur saglikliydi.. bir de bir degil bi kac doktor soyledi.. simdikinde yaptirmadim doktorumda onermedi bir anormallik gorursem ben seni yonlendiririm perinatolojiye dedi