Aysgvnc normalde ılık duş aldığımda birşeyler yediğimde karnıma dokunduğunda hareket ederdi bir gün boyunca 2-3 hareketini anca hissettim parmağımla bastırdığımda bile pıt pıt sesi çok az hissediyordum. Hafta ilerledikçe bebeğin yeri daralıyor ondan hissetmiyorsun felan diyenler olmuştu 2 günde mi daraldı demiştim bende ertesi gün artık içime doğdu ağlaya ağlaya eşimi arayıp hastaneye gitmek istediğimi söyledim doktorum bu bölgede çok iyi ve yoğun bir doktor hemen randevu bulunmaz gittim nst istedi ama kendi ultrason bakmadı nst iyi dedi ama ben hala az hissediyorum dedim eve git hareketini say dedi 10-14 arası hareket etti o gün. 5 gün sonra kontrolüm vardı gittik suyum azalmış nst çok kötü çıktı ve kordon acil doğuma aldılar. Allah korusun bişey olabilirdi. Çok dikkatli olmak lazım. Sizde ihmal etmeyin nolur nolmaZ. Allahım herkesin yavrusu korusun kimseyi evladıyla sınamasın 🙏🙏🙏