Çok üzgünüm çünkü bugün ilk doktor kontrolüme devlet hastanesine gittim. Kesem 5haftalık kese büyüklüğünde olacakken 7 haftalık kadar büyükmüş, bebeği göremedim dedi doktor. Myom’um 4,5 cm. Perinatoloji (yüksek riskli gebelik) bölümüne gönderdi. Şimdi özelden randevu aldım. Nolcak şimdi? Başına gelen var mı yakınlarınızda ya da sizde???