Kızlar eski postlara da baktım ama çok detaylı bilgi bulamadım. Cuma günü medipol mega da doğumum olacak. Sabah 7 de gel yatışını yap dedi doktor. Suni ile doğumu başlatalım ilerlemezse sezeryana alırız dedi. 10 saat falan suni sancı ile bekliyorlarmış normal doğumu. Epidurali de herkese yapmıyorlarmış doğumu çok uzatacağı görünen kişilere örneğin epidural yapılmıyormuş. Eğer sezeryana dönerse de spinal için kan sonuçları gelmeden spinal anestezi yapılmayacağı için genel anesteziye dönebiliyormuş. Sizin bu hastanede yatış sürecinden doğum sonrası sürece kadar yaşadığınız deneyim nasıldı? Burada doğum yapacaklara bilgilendirici bir post olsun