Kızlar özel hastanede muayene olduğum bir doktor var. Bugün ilaç yazdı tanıyı eksik yazdığı için sağlık ocağına gidip tekrar yazdırmak zorunda kaldım. Ultrason kağıdında 6+5 yazarken hemsireye 6+4 diye sisteme girdirdi. Eve gelince farkettim. 3 defadır gidiyorum sürekli herşey yolunda diyor ama Bugün bu aksilikleri yaşayınca acaba dedim .Kendisi çok kibar nazik bir hanım siz olsanız degistirir miydiniz?