Canim_bebegim40 Selam🙋🏼♀️ klomenle sadece 1 yumurtam büyüdü solda 22 mm doktor kiste dönüşmesin diye çatlatma iğnesi vurdu bunlarla hamile kalan varmı ve tek yumurtayla?
kartanesi02 Canim_bebegim40 ben hemde 2 defa birinde klomen ve çatlatma iğnesiyle solda tek yumurtayla hamile kaldım 5 haftalık düşük yaptım 2 ay sonra sadece klomenle yine solda tek yumurtayla hamile kaldım ve şuan 2 yaşında kızım bu defada hiç bi tedavi olmadan sağ yumurtalıktan hamile kaldım 30. Haftadayım 😊😊
mrs_elisah kartanesi02 merhaba sadece klomenle hamile kaldım dediniz ya doktora gitmeden kendiniz mi kullandınız çatlama iğnesi vurulmadan mı hamile kaldınız klomen ile
mrs_elisah kartanesi02 merhaba sadece klomenle hamile kaldım dediniz ya doktora gitmeden kendiniz mi kullandınız çatlama iğnesi vurulmadan mı hamile kaldınız klomen ile
kartanesi02 Canim_bebegim40 hafif bi kan pıhtılaşması vardı düşükten itibaren coraspin kullandım hamilelik boyuda kullanıyorum son 1 ay kalasıya bırakıyoruz çok şükür ondan sonra düşük yaşamadım
kartanesi02 mrs_elisah hayır doktora gittim tabiki ama sadece klomen kullandım çatlatma iğnesi yapmadık o şekil hamile kaldım