Ocakbebegi Selam kızlar 41.haftaya girmiş olucam bugün doktor kontrolüm vardı doktor cumaya kadar bebek gelirse gelir gelmezse cuma sabah 7 de gel yatışını yap suni ile deneyelim olmazsa sezeryana döneriz dedi. Bir garip hissettim
Minigim24 Ocakbebegi sağlıkla alırsın inşallah kucağına hayırlısıyla güzel bir doğumun olur inşallah 😍