Bir Türkolog olarak açıklayayım. Türkçe çok eski bir dil olduğu için yüzyıllar içerisinde birçok kelime değişime uğramıştır. Mesela Yavuz ve Yağız aslında aynı kelimedir hatta ilk hali Yabız şeklindedir ve “kötü” anlamına gelir. Tarih içinde hem anlam değişimine uğrar, bir padişaha verilebilecek bir sıfat haline gelir hem de kelime olarak değişir. Kaan ismi de Köktürk kaynaklarında yani Eski Türkçede Kağan şeklindedir. Seneler boyunca dilde değişime uğrayıp Kaan halini almıştır. Ben bu ismi koyacak olsam ki düşünüyorum, kesinlikle Kağan şeklini koyarım. 🌸