Kızlar bebeklerinizi kaç saatte emziriyorsunuz. Benimki söyledikleri gibi 2-3 saatte bir emmiyor çünkü uyuyor. Bir türlü uyandiramıyorum o yüzden yemek saatleri uzuyor. Sarılığımız yok denecek kadar az. İster istemez panik yapıyorum herkes 2-3 saatte bir emzirmek gerektiğini söylediği için. Siz nasıl yapıyorsunuz, bana bir yardim edin lütfen.