Kızlar bugün Doktor kontrolüm vardı 37+5 im dört santim açıklığım varmış ama bebek kanala girmemiş daha sancımda yok o yüzden bekliyoruz var mı benim gibi olan ne zaman doğum yaptınız dualarınızı bekliyorum 😊 çok heyecanlandım böyle birşey duymayı beklemiyordum çünkü doktor bebek kanalda olsaydı yatış yapardık dedi ama değilmiş şuan