Busbidik60 24.haftaya kadar benim bebeğimde 2 hafta önden gidiyordu. Şeker yüklemesi sonucunda gebelik şekerim olduğu ortaya çıktı. 24.haftadan beri diyet ve düzenli şeker ölçümü yapıyorum. 28.haftadan itibaren günü gününe ilerliyor. 28+2 deysem en fazla 28+4 çıkıyor bebekte. Çok şükür 34.haftaya girdik şekeri de kontrol altına aldık insüline ihtiyac kalmadan diyet ile şeker yüklemesi 24-28 haftalar arasında yapılıyor ama ev tipi şeker ölçüm cihazı alıp günlük takip edebilirsiniz. Bebeğin ilerde gitmesinin genelde sebebi şeker oluyor