Merhaba sevgili anneler
Hamile olmadan önce de vardı bu sıkıntım
Göbek değilim akıyor ve kızarıyor
Şimdi 4 aylık hamileyim
Az önce genel cerrahiye gittim
Kilolu ve tenin hassas olduğu icin
Olur dedi al bu kremi kullan dedi
Basına gelen var mi
Varsa nasıl bir yol aldı ?