Kızlar yarın öğlen detaylı ultrasona giricem. Çok heycanlıyım ve çok merak ediyorum tabi haliyle en son doktor kontrolüm de 16 haftalıkken olmuştu. Kızımı ilk defa bu kadar uzun ve net görücem 🙈🥰 Öncesinde siz neler yediniz bebek hareketlensin diye ? Sizinkiler nasıl geçti ? Umarım güzel haberler alırız hepimiz 🤲🤲