Zeynepp_ Kızlar merhaba 7.ci haftada başlayıp 1 hafta boyunca kahverengi akıntısı devam eden hiç oldu mu
ayseyilmaz96 Zeynepp_ ilk 3 ayda oyle olması normalmis bebek yerlesiyormus yerleşme kanaması deniyor bende de olmuştu birkaç gun doktor kırmızı geçmedikçe korkma demişti düşmesin diye de progestan vermişti kullanınca geçti korkma ama yine de git icin rahat etsin
Betul-ichtr99 Bende canım ama doktorum dedi düşük yapmam ihtimalimde var, 1 hafta hiç kalkmıyorum cuma günü gidip yine görcek beni 😔 Ama seninki farklı bişey olabilir asıl kırmızı lekeler görmen daha tehlikeli
Zeynepp_ ayseyilmaz96 progestan bende ilk baştan beri kullanıyorum anlamadım kendimi telaşa vermek istemedim yarın kontrolüm var zaten bakalim artık hayırlısı
Zln2152 Zeynepp_ 7haftalık olduğum günden beri var leklenmem şimdi 9+3 iki gün olmadı bu sabah yine lavaboya çıkarken fark ettim progestan verdi fiitl olarak kullanmamı söyledi doktor birde haftada bir iğne vurunuyorum doktor düşük riskimin olduğunu söyledi