Ah canım sanki beni tarif etmişsin, ben de aynı durumdayım. İştahım başlarda çok yoktu, bulantılarım fazlaydı ama şimdi sanki her şey ayrı lezzetli geliyor.
Ben artık dışarı çıkmamaya markete pazara gitmemeye başladım yoksa her şeyden canım çekiyor.
Biraz kilonun önemi yok doğumdan sonra verirsin ama sağlıksız şeyler yersen mutlaka sağlıklı şeyler de ye ki bebişe gitsin. Sağlıksız şeylerle doyurma yani kendini.
Az da zamanın kalmış üzüldüğüne değmez, seninki maşallah iştahlı olacak anlaşılan ☺️