Selam kızlar,
Sonunda ben de covid oldum :( çok bir rahatsızlığım yok. Öksürük, hapşırık, burun akıntısı vs. geçiyor. Doktoruma yazdım. Coraspin 100 mg, redoxon, parol verdi. Kullanacağım. Coraspin kullananlar, ne kadar süre kullandınız? Covid geçtikten sonra da devam ettiniz mi?
Aslında korkum yoktu ama insanlar öyle bi tepki verdi ki korkmaya başladım. Covid olan herkese şifalar dilerim 🙏🏻