ebruu30 Benim de ilk üç ay sürekli oldu pembemsi kırmızı kahverengi az az lekelenmeler hatta bi gün parça parça yoğun kanamam oldu kesin düştü çocuk diye ömrümden ömür gitti 3 ay sonra durdu bir kutu progestan kullandım doktor gebeliklerin %30 unda bu durum yaşanır endişelenecek bişey yok dedi çok şükür atlattık bebeğimin herşeyi sağlıklı eminim sizinkide öyledir içinizi ferah tutun stres yapmayın geçecektir yakında ama tabiki doktora gözükmeyide ihmal etmeyin 🙋🏻♀️