Edu Arkadaşlar dün kanamam oldu ve 12 haftalık gebeyim doktora gittik ve plasentanın rahim ağzına yakın olduğunu öğrendim yatıyorum progeston kullanıyorum zamanla yukarı çıkabilir dedi başına gelen var mı anneler ne yaptınız paylaşabilir misiniz
gldn065807 Edu banada 11 haftada dedi doktorum benim de ara kanamalarım oldu 27 haftamda çıktı yukarı ama hep yattım proloton iğne ve progestan kullandım sende lavobo dışı kalkma inşallah çıkar