Arkadaşlar 8+1 gebeyim ilk muayeneden beri kesede kanama alanları görülüyor 10 güne bir doktora gidiyorum bugün 3. Muayeneme gittim hiçbir düzelme yok ne zaman geçer nasıl geçer bir akıl verin çok üzülüyorum iğne ve ilaç verdi doktorum kullanıyorum ama değişme yok