Kızlar oğlum 28 aylık ve baba mama harici kelime kullanmıyor fiziki vs bir problem yok hem pandemi eve kapandık sadece beni Akşamdan akşama babasını Hafta 1 kerede babannesigili görüyor şimdi tekrar hamileyim bebek doğunca hepten içe kapanmasından korkuyoruz başına gelen Yada bir bilgisi olan var mı kreş yada bu avmlerde olan oyun grupları işe yarar mı Yada konuşma terapisti yardım edin tıkandım kaldım