star3star Emine1234 bende tüp bebekle hamile kaldım ve keseyi görünce kesti doktorum.bende son zamanlarda zor bulmuştum.aslında ilaç varmıs ama zamlancağı için depolarda stok yapıyolarmış diye duydum bi eczacı tanıdığımdan.
star3star Bebekisteyenn yok bana sadece aksam kullanmalarımda bazen ateş basması ve nefes darlığı yapıyodu.hani böyle sürekli nefes almak için esneriz ya aynı öyle oluyodum.