Melekarzu Benim de perşembe günü doğum olabilir. Kaç haftadır sancim var açılmam da var… Doktorum İnşallah 40.haftaya kadar bekletmez çünkü sancılar beni çok yordu. Her gitmem de düzenli sancim çıkıyor zaten