bebitooooo Merhaba kızlar 32. Hafta raporunda tam olarak ne yazması gerekiyor? 24. Haftadaki gibi canlı gebeliği mevcuttur. Çalışamaz gibi bir şey mi ? Bir de SGK ile anlaşmalı özel hastaneden alabiliyoruz değil mi ?☺️
Elifim17 bebitooooo çalışmak istiyorsan çalışır ibaresi yazması gerek tam bilmiyorum ki bende doktorum verdi ben okula verdim 37 ye kadar ertelettim
Dk-25 Ben 24. Haftayı da özelden almıştım alırsın yani raporda da bi şey yazmasına gerek yok bildiğim kadarıyla haftanı belirtmesi lazım sadece
Meltemak35 Haftada çalışacaksaniz çalışır diye ibare olacak raporda, özelden aldım ben de. Ama çalışamaz raporu almak istedim
gokanlam3 İzne çıkmak için rapora ihtiyaç yok , dilekçe vermeniz yeterli. Çalışmak istiyorsanız çalışabilir için rapor alıyorsunuz. Ben sadece dilekçe verdim.
Gizemlili Sadece gebeliği 32 haftalıktır diye rapor almak yeterli diye biliyorum yanıltmak istemem. Sonra da dilekçede hamileliğimin 32. haftada olması sebebiyle doğum iznini çıkmak istiyorum diye yazarsınız. Çünlü idari izin bitti doğum izni başladı