Polenpolen52 kızlar bu fıtılı dun gece kullanmıstım ya konustuk hatta , sabah dedıgınız gbı akıntı falan oldu ama şuan sankı batma var gıbı yada yanma degıl aman ne oldugunu anlayamadım fitilden sonra boyle batma vb normalmı ?
Acemianne__ Polenpolen52 Hafif yanma olabilir fitil koyunca ama batma genelde enfeksiyon kaynaklı oluyor fitille ilgisi olduğunu sanmıyorum cok gecmis olsun
Polenpolen52 Acemianne__ tamam canım , aslında yarın sabah ta detaylıya gırıcez perinatolog onada soyleyım en ıyısı belkıde normaldır