Ebruub 15 ci haftadayım kızlar su fazla içemiyorum, limonlu su canım cekıyor sürekli .suyu limonlu içsem bir sorun olur mu ki ?
litfenama Ebruub tansiyon sorununuz yoksa ve takip ediyorsanız bir sakıncası olacağını düşünmüyorum. Benim gaz sancılarıma iyi geliyor. Doktora sormakta fayda var tabi. Benim tansiyonum genelde düşük olduğu için bir problem olmuyor.
blueberyy00 Ebruub bana doktorum önerdi su içemiyorum diyince sevdiğin meyveyle tadlandir iç sürekli limon çilek vs dedi