25 ocakta doğum yapmştım küvezdeydi bebeğim solunum sıkıntısından dolayı. Dün biraz sarılığı çıkmış mavi ışığa yatırmışlardı. Öğleden sonra sarılık değerine bakıp taburcu olup olmayacağına karar vereceklerdi. Bebeğim taburcu oldu çok şükür. Şimdi yanımda Allahım küvez yolu bekleyen tüm annelerin bebeklerine sağlıcakla kavuşmasını nasip etsin. Dualarım evlat hasreti çeken dileyen isteyen gebelik haberi bekleyen bebeği hasta olan tüm anneler için rabbim sizlerin yaralarını iyileştirsin. Hamile olan bütün happy mom kullanıcılarıda sağlıcakla bebeğine kavuşsun inşallah. Rabbim hiç bi anneyi evladından ayırmasın. 🤲 benim için dua eden etmeyen herkese sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum. 🥰🌸