Sevallaves Merhaba detaylı ultrason için en son erbil çakar a karar verdim giden varsa paylaşabilir mi nasıldı
Loveis16 Sevallaves Çok ama çok memnun kaldım. Eşimle birlikte girdik. Çok ilgiliydi herşeyini tek tek ayrıntılı şekilde anlattı. Gidipte pişman olan duymadım. 🤭🥰
Civcivim000 Sevallaves burda okuyup uzak olmasına rağmen ona gitmeye karar verdim. Kliniği aradığımda sekreter doçent olduğunu söylemişti. Ama Zeynep kamilde randevu bulunup gidilse yine o bakıyormuş. Kendini bu konuda çok geliştirmiş biri olduğunu okuyup yorumlara güvenip gitmiştim. Eşimle beraber girdik. Çok çok memnun kaldım. Gayet keyifli bir muayene oldu. Ayrıntılı bilgi de veriyor kendisi. Telefona video almaya da izin veriyor. Tavsiye ederim.
Filee Sevallaves merhaba dün gittim 45 dakika falan sürdu herseyi detayiyla anlatıyor bakarken bebekle sevecen bi şekilde konuşarak muayene ediyor ben çok memnun kaldım kendisinden 🙂
Sevallaves Loveis16 evet bende buradaki yorumlardan sonra karar verdim valla, perinatolog değil falan yazmışlar ama araştırdım perinatolog yani adam neden öyle yazmışlar anlamadım 💁♀️ bir de cumartesi çalışmıyor diye biliyodum cumartesi de açıkmış
Loveis16 Sevallaves Sanırım devlet hastanesinde perintolog olarak çalışıyor ama özelde resmî olarak belgesi yok galiba ben de çok tam anlamadım. Ama dediğim gibi çok bilgili hatta ben kendi doktoruma söylediğimde Erbil hocam çok iyidir iyi ki ona gitmişsin demişti bana
Loveis16 Sevallaves evet ama eşim sürekli telefonla ekrandan video çekti fotoğraf çekti bir şey demiyor
Sevallaves nehirimmmm internette ve Zeynep Kamil hastanesinde perinatolog yazıyodu hem doçent hem perinatoloji alanında uzman bence
Sevallaves nehirimmmm randevu aldım haftaya cumartesi gidicem inşaallah herkes memnun, bende o yüzden onu tercih edeyim dedim
AyselY Ben Zeynep Kamil’den biliyorum. 3 yaşinda bir kizim var doktorum oydu ve çok memnundum. Detaylı ultrason’da özelde çalıştığını bilmiyordum. Nerede görev yapıyor acaba? Benim hamileliğim 10 haftalik, detaylida da ona gitmek isterim.
Sevallaves Civcivim000 teşekkür ederim ayrıntılı bilgi verdiğiniz için 🥰 memnun olmayan birini duymadım valla, ben de Avrupa yakasından kalkıp gidicem Ümraniye ye
AyselY Civcivim000 Çok teşekkür ederim cevabiniz için. Google’da niyeyse hiçbir bilgi yok klinikle ilgili. İyi ki bu başliğa denk gelmişim. Benim bebeklerim ikiz. Ücreti X2 isterler herhalde :) O yüzden fiyatinin uygun olmasi iyi. Hem de bildiğim ve memnun kaldigim bir doktor.
Sevallaves mdnkrdmr sevindim sizin adınıza, inşallah herkesin detaylı ultrasonu sorunsuz ve iyi doktorla geçer 🐥
Civcivim000 Sevallaves rica ederim,ben de avrupa yakasındayım çok şükür gittiğimize pişman olmadık te buralardan. Hayırlı haberlerle dönün inşallah 🤲 😊
mdnkrdmr Sevallaves inşallah. Rabbim sizinde sorunsuz geçer. Ve kucağınıza almayı nasip eder inşallah ♥️