Deletedmom_33 Anneler burda yenidoğan sünneti yaptıran var mı? Cuma sezeryan olacaksa kesin gün alacağız. Çocuk cerrahı ile de görüşmeyi düşünüyorum sünnet için. Yaptırıp memnun olan var mı acaba veya ne gibi süreç oldu, kaçıncı gün yapıldı?