Kızlar bebeğimi 2 gündür vajinanın üstünde hissediyorum ve seyrek hareketleri var en son 25. Haftada böyle olmuştu 2-3 gün vajina üstünde az az hareket etti sonra yukarı çıktı normal karında hissediyordum şimdi yine böyle çok azlaştı karnımın altında bi iki hareket anca oluyor normal mi?