Selam kızçeler, 36 haftalık hamileyim hiç ağrım yokken bi an da tuvalette kanama başladı yanlız bu kanama çok fazla oldu ped yetişmedi mecburen bebek bezi takmak zorunda kaldım evime hastane 10 dk oraya gidene kadar pantalon bile mahvaldu, neyse hastanede bebeğin kalp atışına baktılar normal zaten hastaneye giderken bile bebişin hareketlerini hep hissettim sonra serum iğne derken sabaha doğru kanama azaldı öğlene kadar iyice bitti eve gönderdiler , evde akşama doğru kahverengi azar azar bi kan gelmeye başladı tekrar. Başına gelen var mı kızlar bebek çok zarar görür mü kafamda deli sorular 😐😔