nazligazioglu Selam kızlar şimdi hastanedeyimde bu zamana kdr hıc bole bısı dememıstı doktor smdı dedi son adet tarıhınden emin misin diye normalde bugun 37+3 üm doktor 36 olarak gorunuyo sanki emın mısın tarıhınden dedi anlamdım 😬 
Lulikli nazligazioglu çok ilginç benimde 31 mayıs normalde 2. Kontrolde 9 haziran olarak ultrasona göre düzenledik 😅 Bu zamana kadar bir şey denmemesi ilginç 😅
Deletedmom_33 nazligazioglu Benimde 20 Mayıs ama bebek 36+2 de 38+6 görünüyordu. Eminseniz ultrason da görünen önemli değil diye biliyorum
sehrengiz_8 nazligazioglu canım benim de 18 Mayıs bir hafta önden bir hafta arkadan gelişimi olabiliyor. Eminsen sat tarihin yani son adet önemli. Ve kilosu da haftasına göre normal beye göre öyle dedi merak ettim şimdi
nazligazioglu Lulikli evet doktor ole sorun olcak bısey yok ıkısı bazen degısık olanlıuo son adet le ultrason dedi ama 36 olrakmı hesaplıcam kendımı off 🤣🤧🤧🤧🤧🤧 kilosunu demedi ama ekranda gördüm 3060 felandı
Lulikli nazligazioglu benim doktor ultrasona göre hesaplıyor valla o yüzden ben de 8 gün geriden takip etmek zorunda kalıyorum malesef 😅 Doğumum da ultrasona göre olucak bence sen de öyle takipe t nolur nolmazğ
nazligazioglu Deletedmom_33 degısıklık gosterıyo demekki ya. Bıkaç günün hesabını yapmıorum cnm da hani bu zamana kdr hıc dememıstı doktor ondan tuhafıma gitti bilemedim 😬😬😬😬😬
Deletedmom_33 nazligazioglu normalde ilk haftalarda diyorlar zaten sizinki son haftalara bırakmış herhalde 😅
nazligazioglu 36 haftayla 38 hafta arası sen ole dusun hani tarıhlerden dolayı bazen seyolablyo dedi. Bende zaten son günleri sayıyorm illa ay sonuna kdr cıkıcak benden bu bebe dıyorum 🤣 şaka bıyana Rabbm herkesınkurtarsın bi avazda