Seva Arkadaşlar merhaba ben daha yeniyim bana yardımcı olurmusunuz benim göğüslerim çok fazla ağrıyor sizlerdede böyle bir durum varmı
Elifyilmaz Seva canim bende 5 haftaligimm ben hamile oldugumu gogus agrilarimdan ve kasik batmalarimdan anladim zaten
EceAydn Seva bende de ilk iki ay boyleydi; sutyen takmak iskenceydi. Ellesem bile aciyordu. Sonra gcti kendi kendine; hic bisey yapmadim yani..
Kbrsoy İlk haftalarda çok normal. Benim de çok fazla hassasiyet vardı üstüne yatamıyordum. İlerleyen haftalarda hassasiyet azalıyor ama dolgunduk kalıyor.