Ben normalde yüzüstü uyuyan biriyim, bugün 16. Haftaya girdim son kontrolde doktorum istediğin gibi uyuyabilirsn bisey olmaz demişti zaten büyüdüğünde istesen de yüzüstü yatamazsın demişti ama korkuyorum yan dönmeye çalışıyorum ama uyandığımda yüzüstü buluyorum kendimi. Sizce bi zararı olur mu??