Kese en erken kaçıncı haftada gözükür?
happykis12 bnmki 5 haftalıkken gorulmustu ama 4.haftasinda gören var
happykis12 5+3 de keseyi gördük 🍯
_Minikbaby26_ teşekkür ederimm☺️
Bugün gördüm çok şükür 4+6 yım şuan
Umudayolculuk01 ay bizde görürüz inşallah 🙏🏻
happykis12 içinizi rahat tutun göreceksiniz inşallah 🙏